Středa, 26 ledna, 2022

Jíst a zůstat štíhlá!

Více článků


Léto se s námi pouze pomalu loučí. Před námi je ještě pár horkých dní a pokud stále bojujete s problémem jak zakrýt těch pár nadbytečných kil, poradíme vám! Jednoduše, zbavit se jich. Správným výběrem jídel, které nejen zasytí, ale jsou ohleduplné ik linii.

FOTOGALERIE
ananas
LUŠTĚNINY
Přednosti luštěnin jsme si začali uvědomovat až v poslední době ai dnes je ještě málo doceněn potravinou. Jsou vynikajícím zdrojem bílkovin a pro organismus nezbytné vlákniny, nedostatkových sacharidů a vitamínů. Fazole, sója, čočka, čí cizrna bychom měli přidat do jídelníčku, protože podle studií snižují cholesterol v krvi a obsahují látky napomáhající udržovat hladinu cukru v krvi. Při problémech s nafukováním stačí přidat do vody čerstvou saturejku.

BROKOLICE
Brokolice patří do čeledi brukvovitých, ale oproti svým „kolegům“ obsahuje velké množství minerálních látek a vitamínů. Dokonce obsah vitamínu C je dvojnásobně větší než u pomeranče. Působí protirakovinově, častěji by ho měli konzumovat ženy plánující rodičovství. Obsahuje totiž folacin neboli kyselinu listovou, která ovlivňuje procesy související s tvorbou krvi. Při dostatečném přísunu této látky během těhotenství může klesnout riziko výskytu vývojových vad plodu.

OVESNÉ VLOČKY
O ovesných vločkách se toto napsalo již mnoho, ale pravdou je, že stále zůstávají výborným zdrojem energie. Obsahují sacharidy a vysoce rozpustnou vlákninu. Vysoký podíl balastních látek pomáhá trávicímu traktu.

grapefruit
Ovoce považováno za malý zázrak. Příznivě ovlivňuje hladinu cholesterolu v krvi, působí protizánětlivě a má antioxidační účinky. Používá se jako všestranně účinný lék nejen vnitřně, ale má také bohaté vnější využití. Málokdo však ví, že díky vysokému podílu rozpustné vlákniny zvyšuje pocit sytosti, a tak jeden grapefruit na snídani vám pomůže zahnat hlad až do oběda.

VAŘENÉ BRAMBORY
Mnozí odborníci na dietu radí vyloučit brambory z jídelníčku, pokud nechcete přibírat. Brambory jsou však obviňovány neprávem. Pokud si je nedáte s máslem, či jiným tukem, ale pouze uvařené ve slupce, ujišťuji vás, že zasytí a vaše linie nebude ohrožena. Brambory sice obsahují hodně škrobu a sacharidů, ale také bílkoviny s aminokyselinami důležitými na látkovou výměnu každého člověka. Bílkoviny nacházející se v bramborách jsou totiž zcela využitelné.

ANANAS
Pomalu si zvykáme nakupovat čerstvý ananas a nejen ten v konzervě. Má blahodárné účinky. Kromě enzymů, které pomáhají při uzdravování, zlepšuje trávení. Urychluje spalování tuků, v čase diety je vhodné konzumovat půl ananasu denně, plátek před každým jídlem. Obsahuje vitamín B12, E a jiné minerální a stopové látky.

SUŠENÉ MERUŇKY
Na závěr horký tip. Pokud vás trápí neustálá touha po sladkostech a po neustálém chroupání sušenek, hodnotnou náhradou se mohou stát právě sušené meruňky. Obsahují hodně draslíku, který podporuje vylučování vody. Mimo jiné má protirakovinné účinky, přítomen je i vitamin C, vláknina či vápník.

- Reklama -události

Více článků autora

- Reklama -pr clanky

Nejnovější články